Verzenden en Retourneren

SHIPPING POLICY

Voor de verzending werken wij samen met PostNL. Samen streven wij ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Dit is vaak al binnen 1-4 werkdagen.

Standaard verzenddagen: Maandag & Donderdag 

Wanneer je na 7 werkdagen je bestelling nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. de verzendkosten bedragen € 6,75. Voor verzending naar België en Duitsland bedragen de verzendkosten € 8,95.

wij bieden echter gratis verzending aan in Nederland.
voor verzending naar België en Duitsland rekenen wij slecht 1,95 

Bezorging via PostNL

PostNL bezorgt je bestelling op het door jou opgegeven adres. Als het pakket niet afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren afgeleverd of later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging. Als je bij de 2e levering ook niet thuis bent, ontvang je een briefje in de brievenbus. Daarop staat bij welk Servicepunt van PostNL je het pakket kunt afhalen. Je hebt drie weken de tijd om het pakket op te halen anders wordt het pakket retour gestuurd.

Retourbeleid

We hebben een 14-dagen retourbeleid, wat betekent dat u 14 dagen na aankoop van uw artikel een retouraanvraag kunt indienen. Retour kosten zijn voor eigen rekening. 

Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet je ontvangen artikel in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels, en in de originele verpakking. Je hebt ook de kwitantie of het aankoopbewijs nodig.

Om een retourzending te starten, dien je contact met ons opnemen via info@nolimitlifestyle.nl. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je het juiste adres en instructies over hoe en waar je het pakketje naartoe moet sturen.

Let op: Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retouraanvraag te doen, worden niet geaccepteerd.

Restitutiebeleid

Het aankoopbedrag zal zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroepping terugbetaald worden.


Schade
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals levensmiddelen, bloemen of planten), aangepaste producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en persoonlijke verzorgingsartikelen (zoals schoonheidsproducten). We accepteren ook geen retouren voor gevaarlijke materialen, brandbare vloeistoffen of gassen. Neem contact op met ons als u vragen of zorgen heeft over uw specifieke artikel.

Let op: Het haargroei serum/baardgroei serum, haar olie, en het wimperserum kunnen dus niet worden geretourneerd omdat deze persoonlijke verzorgingsartikelen zijn.

Stap 1

Gebruik je product voor de vereiste periode (verschilt per product)

Stap 2

Stuur ons van een before en after foto met begin en eind datum

Stap 3

Geen resultaat? Stuur ons een bericht en wacht op een bevestigingsmail

Stap 4

Retourneer je producten en ontvang je geld terug

Hoe werkt het?

Volg deze 4 simpele stappen om je garantie te claimen en je geld terug te krijgen.